کد مطلب: 100852
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
بر اساس اعلام مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری امکان ثبت شکایت از پیامک‌‌های تلفن ثابت و سرشماره‌‌های تبلیغاتی فراهم شد.
 

به گزارش ایران خبر، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: امکان ثبت شکایت از پیامک‌های ارسالی با شماره‌های تلفن همراه شخصی فراهم شده است. مجید حقی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیامک‌های انبوه از سه طریق شماره‌های تلفن ثابت، تلفن همراه و سرشماره‌های تبلیغاتی ارسال می‌شود، افزود: مشترکین می‌توانند شماره ارسال کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ****۰۲۱ و ****۰۲۶ و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل *۱۰۰۰ و *۲۰۰۰ و *۳۰۰۰ و *۵۰۰۰ برای سامانه ۱۹۵ ارسال کنند.

منبع : ایلنا