کد مطلب: 105441
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید دارد پس از عبور به شرایط اضطراری کنونی، با ایرلاین‌هایی که پاسخگوی مسافران نبوده‌اند به شدت برخورد خواهد شد.
 

به گزارش ایران خبر، علی کاشانی‌حیدری با اشاره به گلایه برخی مسافران در خصوص درخواست کرایه یک میلیون تومانی برای مسیر فرودگاه-تهران توسط برخی رانندگان اظهار کرد:  در مجموعه تاکسی‌های فرودگاه امام خمینی (ره) که دارای هویت سازمانی و شناسه (سه رقمی) هستند، درخواست کرایه یک میلیون تومانی نداده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که هیچ گزارشی مبنی بر تخلف تاکسی‌های شناسه‌دار فرودگاه‌ امام داده نشده است، تصریح کرد: مجموعه نظارت بر عملکرد تاکسی شهر فرودگاهی به طور مستمر بر عملکرد تاکسی‌های شناسه دارد نظارت دارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از وضعیت فرودگاه های تهران

برف کرایه 4700 تومانی را 60 هزار تومان کرد +عکس

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام از مردم درخواست کرد هرگونه تخلف احتمالی تاکسی‌ها را از طریق شماره ۵۱۰۰۷۲۱۵ اعلام و پیگیری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای مسافران و در راستای تسهیل حمل‌ونقل، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طی تمهیدی روزانه ۲۵ دستگاه اتوبوس وی آی پی به میادین اصلی تهران (آزادی، صادقیه و آرژانتین) اختصاص داده تا مسافران را به این نقاط منتقل کنند.

کاشانی‌حیدری‌ از برگزاری جلسات مستمر برای رسیدگی به امور حمل‌ونقل هوایی به خصوص در فرودگاه امام خبر داد و گفت:‌ امروز  مسئولان صنعت حمل‌ونقل هوایی از جمله رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام و برخی مدیران عامل و نمایندگان ایرلاین‌ها در شهر فرودگاهی امام حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام ادامه داد: در جلسه مسئولان صنعت حمل و نقل هوایی بر موظف بودن ایرلاین‌ها به پاسخگویی به مسافران در ترمنیال تاکید شد.

کاشانی‌حیدری‌ همچنین افزود: مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تاکید دارد پس از عبور به شرایط اضطراری کنونی، با ایرلاین‌هایی که پاسخگوی مسافران نبوده‌اند به شدت برخورد خواهد شد.

منبع : تسنیم