راه اندازی سامانه انتخاب پیامک‌های تبلیغاتی

ایران آنلاین , 18 بهمن 1396 ساعت 12:37

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی سامانه انتخاب پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده تا دو ماه دیگر و با هدف حل مشکل پیامک‌های مزاحم خبر داد.


به گزارش ایران خبر،حسین فلاح جوشقانی درباره نارضایتی مشترکان تلفن همراه در دریافت پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده ناخواسته اظهار داشت: در راستای ساماندهی این موضوع، کمیسیون تنظیم مقررات با تصویب مصوبه ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تکلیف کرده است که چارچوب راه اندازی سامانه یکپارچه ارائه این خدمات را تعیین کند.

 

وی گفت: براین اساس چارچوب و ضوابط یکسان سازی خدمات پیامک‌های انبوه به اپراتورهای موبایل ابلاغ شده است که برمبنای آن، اپراتورهای تلفن همراه باید به صورت یکسان از طریق یک سامانه واحد، خدمات پیامکی خود را به مشترکان تلفن همراه اعلام کنند و مشترک در صورت تمایل، این دسته از خدمات را انتخاب خواهد کرد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: با راه اندازی سامانه انتخاب پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده، ابتدا از مشترک اجازه گرفته می شود که تمایلی به دریافت این پیامکها دارد و یا خیر و اینکه تمایل دارد در چه دسته و موضوعی پیامک تبلیغاتی و ارزش افزوده دریافت کند. وی خاطرنشان کرد: این سامانه تا پایان فروردین ماه راه اندازی شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.


کد مطلب: 105855

آدرس مطلب: https://www.irankhabar.ir/fa/doc/news/105855/راه-اندازی-سامانه-انتخاب-پیامک-های-تبلیغاتی

ایران خبر
  https://www.irankhabar.ir