کد مطلب: 140556
 
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵
طبق گزارش‌های ماهانه در سامانه «سپاس» سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بیشترین شکایات ثبت‌شده طی سه ماهه تابستان امسال مربوط به اینترنت بوده است.
 
به گزارش ایران خبر،  این گزارش نشان می‌دهد بیشترین شکایت مشترکین در شهریورماه در حوزه اینترنت بوده که ۴۶.۴ درصد کل آمار شکایات را به خود اختصاص داده است. تعداد کل شکایت‌های ثبت‌شده در شهریورماه معادل ۹۱۶۰ مورد است که نسبت به مرداد و تیرماه ۱۰.۴ درصد کاهش داشته است.
همچنین سرویس ارزش افزوده، کم‌ترین شکایات را در طول سه ماه تابستان سال‌جاری داشته است. شکایات مربوط به اینترنت، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده در ماه شهریور، نسبت به ماه‌ مرداد کاهش و شکایات مربوط به تلفن ثابت، تلفن همراه و خدمات پستی افزایش داشته است.
این گزارش‌ها براساس تعداد تیکت‌های ثبت‌شده در سامانه سپاس و هفت حوزه کاری است که مشترکان می‌توانند از طریق مرکز تماس یا سایت، به شکایت در سامانه اقدام کنند. حوزه‌های کاری شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و سرویس ارزش افزوده هستند.

منبع : ایران آنلاین