امکان ارسال شرح حال بیماران در بیمارستان میلاد برای ارائه خدمات فوق تخصصی

خبرگزاری ايسنا , 7 مهر 1399 ساعت 9:33

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.


به گزارش ایران خبر، مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می شود.

دکتر فرهاد حمزه زاده افزود: در راستای برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی کردن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی سراسرکشورکه نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب ایجاد شده و هدف ما این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.


کد مطلب: 154248

آدرس مطلب: https://www.irankhabar.ir/fa/doc/news/154248/امکان-ارسال-شرح-حال-بیماران-بیمارستان-میلاد-ارائه-خدمات-فوق-تخصصی

ایران خبر
  https://www.irankhabar.ir