کد مطلب: 76040
 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳
بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیازهای مخاطبان با ارتقاء کمی و کیفی در سطح خدمات خود موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ در شعبه مرکزی خود شد.
بانک صادرات موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت شد
 
به گزارش ایران خبر، این بانک با بازنگری و ارزیابی فرآیند و ساختارهای موجود ضمن ارتقاء کمی و کیفی خدمات شعبه مستقل٣٠٤٦ ( مرکزی) موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١ شد.

این گزارش می افزاید؛ شرکت ارزیابی کننده با تلاش مستمر و مداوم به مدت یکسال در شعبه یاد شده حضور یافت و نسبت به تهیه مستندات اختصاصی، عمومی، طبقه بندی اسناد و... اقدام و این پروژه را با موفقیت کامل در بانک به اجراء گذاشت.

شایان توجه است؛ این بانک با بازنگری در ساختار و فرایندهای حاکم در بخش های مختلف خود توانسته است گواهینامه هایی همچون؛ سیستم مدیریت انرژی ISO٥٠٠٠١، گواهینامه استاندارد بین المللی ISO١٠٠١٥ از شرکت IMQ ایتالیا، استاندارد بین المللی تکنولوژی برتر در بانکداری الکترونیک و... را کسب کند.

گفتنی است علاوه بر استانداردها و گواهینامه های دریافت شده، بانک صادرات ایران بر اساس رتبه بندی نشریه معتبر و بین المللی بنکر برای چندمین سال متوالی به عنوان برترین بانک ایرانی معرفی شده است که با برداشته شدن تنگناهای بین المللی که با لغو تحریم های اتحادیه اروپا از دارایی بانک در اتحادیه اروپا آغاز شده است، ارتقاء جایگاه بانک صادرات ایران در عرصه داخلی و بین المللی را در آینده بیش از پیش شاهد خواهیم بود.