۲
 
کد مطلب: 83493
 
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
این روزها خودروی نیرومند کمپانی شورلت در تهران جا پای پدربزرگ‌های خود گذاشته، هر چند به طور موقت و هنوز همان قدرت و وقار قبلی را دارد.
 
این روزها خودروی نیرومند کمپانی شورلت در تهران جا پای پدربزرگ‌های خود گذاشته، هر چند به طور موقت و هنوز همان قدرت و وقار قبلی را دارد.

به گزارش ایران خبر، با وجود این که واردات خودرو آمریکایی به کشور ممنوع شده اما جذابیت‌های خاص این خودروها سبب شده که حتی به قیمت پلاک موقت هم که شده باز هم این خودروها به ایران بیایند.

این روزها خودروی تنومند کمپانی شورلت در تهران جا پای پدربزرگ‌های خود گذاشته هرچند به طور موقت و هنوز همان قدرت و وقار قبلی را داراشت. قیمت این خودرو در بازارهای جهانی 55 هزار دلار است.

کامارو SS کانورتیبل اولین کامارو SS نسل ششم است که وارد ایران شده و توانسته پلاک گذر موقت دریافت کند.
 
(عکس)جولان کاماروی آمریکایی در خیابان‌های تهران

 
این خودرو از کشور کویت به ایران آمده و از نظر سطح تجهیزات و آپشن در کامل ترین تیپ قرار دارد.

مشخصات فنی این خودرو به شرح زیر است:
موتور 8سیلندر خورجینی V شکل با حجم 6.2 لیتر

قدرت موتور 455اسب بخار در 6000 دور بردقیقه

حداکثر گشتاور 617 نیوتن متر در 4400 دور بردقیقه

جعبه دنده 8سرعته اتوماتیک با پدال های تعویض دنده پشت فرمان

دیفرانسیل عقب

مصرف سوخت در شهر 14.2 لیتر در هر 100 کیلومتر

مصرف سوخت در بزرگراه 8.7 لیتر در هر 100 کیلومتر

6ایربگ

طول 4783 میلی متر

عرض 1897 میلی متر

ارتفاع 1344 میلی متر
 
(عکس)جولان کاماروی آمریکایی در خیابان‌های تهران

 
کامارو در 29 سپتامبر 1966 روی خط تولید رفت و به عنوان مدل 67 به فروش رسید و برای رقابت با فورد موستانگ طراحی شده بود. این خودرو در پلت فرم و قطعات متعددی با پونتیاک فایر برد مشترک بود. تا سال 2002 چهار نسل از کامارو تولید شده بود که در این سال متوقف شد. سپس دوباره نام کامارو روی مدلی مفهومی زنده شد که از 16 مارس 2009 تولید نسل پنجم شروع شد.
(عکس)جولان کاماروی آمریکایی در خیابان‌های تهران
منبع : ایلنا
 
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۵:۲۸:۲۳
دولت روحانی یک دولت امریکایی است
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۵-۳۱ ۰۷:۴۵:۱۸
اگر میخواهید صنعت تنبل وعقب مانده خودرو سازی کشور احیا شود نه تنها نباید مانع واردات خودروهای پرطرفدار شد بلکه باید تعرفه انرا نیز کاهش داد تا اینکه خودرو ساز وطنی به خودش بیاید وتکانی به خودش بدهد