نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
بخش :  
از ترس بروز حملاتی مشابه «11 سپتامبر» خواب ندارم
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶

از ترس بروز حملاتی مشابه «11 سپتامبر» خواب ندارم

وزیر امنیت داخلی آمریکا در گفت‌وگویی از بیم خود درباره شکل‌گیری حمله تروریستی به خطوط هواپیمایی این کشور اشاره کرد.

 
 
اولویت‌های جدید تشرف به حج تمتع
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

اولویت‌های جدید تشرف به حج تمتع

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان شهریور ماه سال 1385 از روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه می توانند جهت ثبت نام اولیه تشرف به حج امسال، به بانک ها مراجعه نمایند.

 
 
جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغات ریاست جمهوری برگزار شد.

 
 
قیمت جدید انواع ماهی در بازار اعلام شد
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷

قیمت جدید انواع ماهی در بازار اعلام شد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید انواع ماهی را در بازار اعلام کرد.

 
 
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸

ترامپ: ممکن است در توافق‌هسته‌ای نمانیم

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس با ادعای اینکه ایران روح برجام را نقض کرده گفت، ممکن است در توافق هسته‌ای نمانیم.

 
 
دلیل عدم تحویل بوئینگ ترکیش‌ به ایران‌ایر چه بود؟
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۳

دلیل عدم تحویل بوئینگ ترکیش‌ به ایران‌ایر چه بود؟

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با تکذیب خبر ناتوانی مالی ایران ایر در موضوع ورود اولین بوئینگ ۷۷۷ نو به کشور گفت:بوئینگ، پیشنهاد تحویل بوئینگ ۷۷۷ ترکیش ایر را به ما داد، اما پس از بررسی های فنی و اقتصادی دیگر این هواپیما موجود نبود.

 
 
پیام رهبر القاعده به تکفیری‌های سوریه و عراق دربارۀ جنگی طولانی
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳

پیام رهبر القاعده به تکفیری‌های سوریه و عراق دربارۀ جنگی طولانی

رهبر گروه تروریستی القاعده طی یک پیام صوتی از تکفیریها در سوریه و عراق خواسته برای یک نبرد طولانی با بشار اسد و متحدانش آماده باشند.

 
 
چه کسانی فیلم‌ تبلیغاتی نامزدها را می‌سازند؟
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰

چه کسانی فیلم‌ تبلیغاتی نامزدها را می‌سازند؟

شاید اگر دوازده سال پیش در انتخابات ریاست جمهوری سال هشتاد و چهار محمود احمدی نژاد در میان شگفتی همگان به مقام ریاست جمهوری ایران نمی رسید، امروز بحث فیلم های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری تا بدین حد پردامنه و البته کنجکاوی برانگیز نمی شد.

 
 
تعطیلی مدارس مهران به علت گرد و خاک
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵

تعطیلی مدارس مهران به علت گرد و خاک

ستاد بحران شهرستان مهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدارس نوبت صبح امروز این شهرستان به علت ورود ریزگردها تعطیل است.

 
 
نفع مستاجران از رکود مسکن
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳

نفع مستاجران از رکود مسکن

رکورد کمترین رشد اجاره‌بها، پس از 11 سال، در کارنامه بازار مسکن 95 ثبت شد. سال گذشته، میانگین اجاره‌بهای واحدهای مسکونی در تهران، تحت‌تاثیر 5 مولفه ثبات‌ساز، 2 درصد افزایش یافت. هزینه اجاره‌نشینی در فاصله سال‌های 84 تا 92، به‌طور متوسط سالانه 20 درصد رشد پیدا کرد؛ اما از سال 93، مسیر نوسانات اجاره‌بها ...

 
 
تسهیلات چه بلایی بر سر تولید و صنعت آورد؟
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵

تسهیلات چه بلایی بر سر تولید و صنعت آورد؟

وزیر صنعت معتقد است بخش تولید همیشه نیاز به تسهیلات دارد، اما نگفت این تسهیلات در دوران رکود چگونه بازپرداخت خواهد شد؟ و پرداخت وام و استمهال دایم تسهیلات چه بلایی بر سر تولید آورده است؟

 
 
هلاکت 3 نظامی سعودی در حمله ارتش یمن
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴

هلاکت 3 نظامی سعودی در حمله ارتش یمن

سه تن از مزدوران سعودی در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان «تعز» واقع در جنوب این کشور کشته شدند.

 
 
۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۵

حمله داعش به کاروان امنیتی عراق

یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد، در حمله داعش به نیروهای امنیتی عراق در شرق شهر رطبه در نزدیکی مرز سوریه، ۱۰ نیروی عراقی کشته و ۲۰ تن زخمی شدند.

 
 
ماکرون و لوپن به دور دوم انتخابات فرانسه راه یافتند
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۵

ماکرون و لوپن به دور دوم انتخابات فرانسه راه یافتند

بنابر اعلام خبرگزاری فرانسه، «امانوئل ماکرون» و «مارین لوپن» با کسب بیشترین آراء در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و غلبه بر 9 رقیب دیگر خود، به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 2017 راه یافتند.

 
 
سهم هر نامزد از برنامه‌های رادیو و تلویزیون چقدر است ؟
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶

سهم هر نامزد از برنامه‌های رادیو و تلویزیون چقدر است ؟

در مراسم قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد که هر نامزد ۱۱۱۰ دقیقه از برنامه های رادیو و تلویزیون سهم دارد

 
 
این سردردها اورژانسی‌اند!
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

این سردردها اورژانسی‌اند!

سردردها تهدید کننده حیات انسان به شمار نمی آیند. با این حال سردردهای مزمن می توانند هشدار دهنده و علائمی از بروز مشکلات جدی نظیر سکته ی مغزی، آنوریسم و مننژیت باشند که نیازمند خدمات اورژانسی هستند.

 
 
کنکوری ها چه غذایی بخورند؟
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۷

کنکوری ها چه غذایی بخورند؟

تغذیه مناسب در این دوران بسیار مهم است و به داوطلبان کنکور توصیه می شود در این روزها هیچ وعده غذایی را از برنامه خود حذف نکنند.

 
 
نگهداری گوجه فرنگی در یخچال ممنوع!
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۱

نگهداری گوجه فرنگی در یخچال ممنوع!

دانشمندان آمریکایی به این نتیجه دست یافته اند که نباید گوجه را در یخچال نگه داشت.

 
 
رییس جدید دانشگاه آزاد کیست؟
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

رییس جدید دانشگاه آزاد کیست؟

با رفتن حمید میرزاده، رشته ریاست بزرگترین مرکز آموزشی و دانشگاهی کشور در اختیار محمد رئیس دفتر ریاست علی محمد نوریان قرار گرفت.

 
 
انتخابات فرانسه؛ ماکرون و لوپن پیشتازند
۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷

انتخابات فرانسه؛ ماکرون و لوپن پیشتازند

انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه صبح امروز با گشایش حوزه‌های اخذ رأی آغاز شد؛ انتخاباتی که آغازگر ساعت‌های پراضطراب برای اتحادیه اروپا است و سرنوشت آینده سیاسی فرانسه و این اتحادیه را رقم می‌زند.