عمده مراجعات مرکز ۱۹۷ مربوط به پیامک ناظر یک بود
خبرگزاری مهر , 18 مهر 1402 ساعت 15:58
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عمده مراجعات به مرکز ۱۹۷، مربوط به پیامک ناظر یک بود که به مناسبت هفته فراجا و در جایگاه راًفت اسلامی اقدام کردیم.
به گزارش ایران خبر، سردار عباسعلی محمدیان، در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولین فرماندهی انتظامی پایتخت، اظهار داشت: مرکز ۱۹۷ برای بررسی و دریافت گزارشات شهروندان درباره عملکرد پلیس است.
وی افزود: آن دسته از اقدامات پلیس که شهروندان تقدیر و تشکر میکنند و یا درباره عملکرد همکاران، انتقاد یا شکایت دارند و همچنین محلی برای دریافت پیشنهاد شهروندان درباره موضوعات امنیتی سطح شهر تهران است.
سردار محمدیان گفت: به مناسبت هفته فراجا امروز بخش زیادی از شهروندان مراجعه کردند و مشکل عمده مربوط به پیامکهای ناظر یک بود، ما اگرچه به مناسبت فراجا از جایگاه راًفت اسلامی اقدام کردیم ولی طبیعتاً در آینده به این صورت نیست و این به دلیل مناسبت هفته فراجا بوده است و امیدواریم شهروندان با رعایت قانون دیگر نیاز به مراجعه نداشته باشند.
وی درباره باقی مراجعات و پیامکها افزود: باقی مراجعات مربوط به تخلفات راهنمایی رانندگی و درخواست تخفیف یا اعتراض بوده است. همچنین در حوزه مبارزه با موادمخدر گزارشهایی دریافت شد و قول اکید به شهروندان داده شد که در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی میشود.
سردار محمدیان در خصوص فضای مجازی و پلیس فتا گفت: معمولاً فضای مجازی یک مرکز فوریت به صورت شبانه روزی دارد و بخشی از جرایمی که اتفاق میافتد در طول ۲۴ ساعت دریافت میشود و مسئله زمان مهم است به همین دلیل معمولاً کمتر مراجعه کننده در این حوزه داشتیم ولی همکاران ما همچنان در این مرکز حضور داشتند.
کد مطلب: 187138
آدرس مطلب: https://www.irankhabar.ir/fa/doc/news/187138/عمده-مراجعات-مرکز-۱۹۷-مربوط-پیامک-ناظر-یک