ایران خبر- وقتی صحبت از دنیای دیجیتال و تکنولوژی های نوین ارتباطی می شود ذهن همه معطوف استفاده از اینترنت می شود. اینترنتی که امروز بخش زیادی از زندگی مردم را به خود وابسته کرده است، اما متاسفانه هنوز نتوانسته رضایت مشتری را به طور کامل جلب کند.
در زمان ای دورتر همه کارها از طریق تلفن، فکس و نامه نگاری های اداری بود اما با ورود اینترنت کم کم استفاده از ابزاهای سنتی در کارهای اداری کمرنگ شده و همه از روش های نوین کاری و ارتباطی استقبال کردند.
حال سوال این است که با ورود اینترنت و شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات اینترنتی هستند آیا همیشه رضایت مشتری را جلب می کنند؟
برخی شرکت ها که سابقه طولانی و خوبی نسبت به دیگر شرکت های اینترنتی دارند و خدمات بهتر و متفاوت تری به مشتریان خود ارائه می دهند در مواقع ضروری گویا نمی توانند رضایت مشتری را به خوبی جلب کنند.
امروز در تاریخ 6 اسفند ماه 1394 شرکت پارس آنلاین یکی از شرکت هایی که همیشه اینترنت خوب و رضایت بخشی را به مشتریان خود ارائه می داد در این روز با گذشت چندین ساعت نتوانست رضایت مشتری را جلب کند و مشکل سایت را مرتفع سازد.
این اطلاعیه ای است که چندین ساعت است کاربران شرکت پارس آنلاین با آن روبرو هستند.
حال قضاوت کنید کاربری که خبرنگار باشد و مدام با اینترنت سروکار دارد چندین ساعت وقفه در کار خود را چگونه توجیه کند؟!
اطلاعیه بسیار مهم در خصوص سوء استفاده های احتمالی از قرعه کشی های پارس آنلاین
کاربران گرامی
با سلام و آرزوی اوقاتی خوش
اخیرا مشاهده گردیده است که برخی از افراد سودجو قصد داشته تا با سوء استفاده از نام و اعتبار پارس آنلاین و همچنین حسن نیت کاربران عزیز این شرکت، مبالغی را تحت عنوان هزینه برنده شدن در قرعه کشی های پارس آنلاین از کاربران دریافت نمایند. روش این افراد اینگونه است که طی تماس با کاربران اذعان می کنند که از پارس آنلاین تماس گرفته و از آنان میخواهند تا مبلغی را به عنوان هزینه برنده شدن در قرعه کشی به حساب آنان واریز نمایند. خوشبختانه به دلیل هوشمندی بالای کاربران پارس آنلاین، تاکنون موفق به دریافت وجه نشده اند.
شایان ذکر است که پارس آنلاین به هیچ عنوان از برندگان قرعه کشی های خود طلب وجه نمی نماید و اسامی آنان از طریق وب سایت رسمی شرکت اطلاع رسانی می گردد. خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشابه، شماره تلفن فرد سودجو و در صورت نیاز توضیحات تکمیلی را به منظور پیگیری از مراجع ذیصلاح از طریق بخش رسیدگی به شکایات صدای مشتری وب سایت پارس آنلاین (
لینک رسیدگی به شکایات ) اطلاع رسانی فرمایید
با سپاس
گروه شرکت های پارس آنلاین