کد مطلب: 94780
 
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷
بازیگر سریال "خاک سرخ" گفت: حمایت مردم از تولید ملی اتفاقی یک طرفه نیست و در صورتی جامه عمل می‌پوشد که تولید کننده هم اجناس خود را در رقابت با محصول خارجی و با کیفیت تولید کند.
 
به گزارش ایران خبر، لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حضورش در عرصه تبلیغات گفت: من از آنجا که یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ام دکوراسیون و بحث چیدمان و محیط‌های داخلی است با اشتیاق به عرصه تبلیغات پای نهادم. در این زمینه برای من کیفیت و نوع محصول بسیار مهم است و به عنوان مثال هم‌اکنون تبلیغ محصولی را می‌کنم که از مواد کاملاً پلیمری ساخته شده و برای ساخت آن از درختان استفاده نمی‌شود. از نظر من در زمانه‌ای که وسعت جنگل‌ها هر روز کمتر می‌شود اینکه بتوانیم وسایل خانه خود را بدون بریدن درختان بسازیم اتفاق ویژه‌ای است.
وی دلیل فعالیت در عرصه دکوراسیون را اینگونه توصیف کرد: حضور من در عرصه تبلیغات آن هم در زمینه مبلمان در ابتدا به علاقه خود من و دوم از کیفیت محصولی که تبلیغ می‌کنم نشات می‌گیرد. وقتی که من می‌بینم در محصول مورد نظر امکان بازیافت کامل مبلمان وجود دارد و برای تولید هیچ درختی قطع نمی‌شود با اشتیاق به تبلیغات در این موضوع می‌پردازم. من همواره در عرصه دکوراسیون داخلی فعال بوده‌ام و حالا که امکان تبلیغات به ما داده شده از آن استقبال می‌کنم.
بازیگر سریال "خاک سرخ" در راستای حمایت از تولید ملی افزود: ما ساکن کشوری در حال توسعه هستیم و بدون شک حمایت مردم از اجناس داخلی به توسعه سریعتر عرصه تولید کمک شایانی می‌کند. با این حمایت کمک می‌کنیم تا برند ایرانی به عنوان مثال برند چرم در جای جای جهان معرفی شود و مردم تنها به محصولات خارجی تکیه نکنند. حمایت مردم از تولید ملی اتفاقی یک طرفه نیست و در صورتی جامه عمل می‌پوشد که تولید کننده هم اجناس خود را در رقابت با محصول خارجی و با کیفیت تولید کند.
وی در همین راستا ادامه داد: ما در تولید فرش، صنایع دستی و برخی مواد خوراکی در جهان شناخته شده‌ایم اما جا دارد تا در عرصه‌های دیگر مانند طراحی داخلی هم به جهان معرفی شویم. یکی دیگر از دلایل حضور من در عرصه برندینگ هم می‌توان کمک به معرفی و توسعه تولید داخلی دانست.
بازیگر سریال "شیوع" با اشاره به حضور مثبت هنرمندان در عرصه تبلیغات تاکید کرد: خوشبختانه دو سال گذشته شاهد حضور هنرمندان در عرصه تبلیغات بوده‌ایم و همین عاملی شده برخی مردم به استفاده از اجناس داخلی و تولید ملی دلگرم شده و به تولید کننده داخلی اعتماد کنند.
اسکندری با اشاره به تاثیر حضور هنرمندان در افزایش مصرف تولیدات داخلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سالیان گذشته تولید ملی در عرصه‌های مختلف رشد قابل توجهی کرده است. مثلاً ما در کودکی تنها یک شرکت تولید کننده بستنی داشتیم اما در حال حاضر برندهای متفاوتی این محصول را بسیار متنوع تولید می‌کنند. باید سعی کنیم اعتماد مردم را با تولید محصولی با کیفیت به اجناس داخلی بالا ببریم و درصورتی که کالای با کیفیت تولید شود هنرمندان نیز می‌توانند به صورت گسترده در اشاعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی موثر باشند.
سعید محمدرضایی بیدگلی یکی از تولید کنندگان کالای داخلی درخصوص پیگیری و عمل به توصیه مقام معظم رهبریمبنی تولید ملی و اشتغال گفت: ما در سالیان اخیر همواره با مشکلات اقتصادی روبرو بوده‌ایم و مقام معظم رهبری مدبرانه و اندیشمندانه راه حل این مشکل را در گرو تولید داخلی و اشتغال زایی برای جوانان دانسته‌‌اند و شاهد این بوده‌ایم که با نام گذاری سالها بر همین مبنا خواستار جهادی اقتصادی در عرصه داخلی شده‌اند. ایشان همواره بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و ما در مجموعه خود همواره این راهکار را برای پیشبرد تولید داخلی استفاده می‌کنیم.
وی با تاکید بر ارائه محصولات با کیفیت داخلی ادامه داد: تولید داخلی در ابتدا به امر نیازمند نوآوری است و به عنوان مثال ما سعی کردیم در ساخت مبلمان به جای چوب از پلیمری همسان استفاده کنیم. این اتفاق مزایای فراوانی دارد که در اولین قدم می‌توان به محیط زیست کمک کنیم. در ازا هر کالایی که مصرف کننده از ما خریداری می‌کند تعداد بسیاری درخت در جنگل‌های ما به زندگی خود ادامه می‌دهند و از سویی عمر محصولات پلیمری نسبت به محصولات چوبی بسیار بیشتر است.
رضایی با اشاره به ثبت اختراع این نوع از محصول خاطرنشان کرد: افتخار ما همواره این بوده که در عرصه دکوراسیون داخلی یک موسس و مخترع بوده‌ایم و استفاده از پلیمر برای تولید مبلمان داخلی در جهان تاکنون اتفاق نیافتاده است. خوشحال و مفتخریم که این اتفاق در سطح جهانی نیز معرفی شده و کشور چین با الگوبرداری از ما سعی در تولید محصولاتی مشابه دارد.
منبع : میزان