به گزارش ایران خبر، شهرام حیشاد گفت: مشخص نبودن تعرفههای این خدمات، نبود نظارت بر تسهیم درآمد و تراکنشهای مربوط به خدمات کافینت از جمله دلایل این ممنوعیت است.
طبق اعلام سازمان تنظیم مقرات ارتباطات رادیویی، وی با اشاره به اینکه به دلیل ارایه خدمات در فضای اینترنت، در صورت بروز تخلف و شکایت مشتریان، رگولاتوری نمیتواند به تخلفات رسیدگی کند، عنوان کرد: دفاتر پیشخوان دولت موظف هستند تنها خدمات شناسنامهدار دستگاههای اجرایی که از رگولاتوری ابلاغ میشود را ارایه کنند.