گفتگو با یکی از بهترین تعمیرکاران تلفن همراه در ایران:

"آقای نرم افزار" محمد حبیبی تمیجانی

کد مطلب: 189558
 
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۴ ساعت ۱۶:۴۹
گفتگو با یکی از بهترین تعمیرکاران تلفن همراه در ایران،"آقای نرم افزار" محمد حبیبی تمیجانی را در ادامه بخوانید.
 
به گزارش ایران خبر، مصاحبه‌گر: سلام محمد! خوشحالم که امروز می‌تونم باهات صحبت کنم. می‌تونی خودت رو معرفی کنی و بگی چطور شد که وارد کار فروش موبایل شدی؟

محمد: سلام! من محمد حبیبی هستم. حدود ده ساله که تو کار تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایلم. از نوجوانی به تکنولوژی و موبایل‌ها علاقه داشتم. بعد از اینکه در رشته فناوری اطلاعات تحصیل کردم، تصمیم گرفتم وارد این کار بشم و یه فروشگاه کوچیک راه انداختم.

مصاحبه‌گر: متولد چه سالی هستی؟

محمد: ۲۰ تیر ۱۳۷۳.

مصاحبه‌گر:یعنی از نوجوانی وارد این کار شدی؟

محمد: بله حدودا 17،18 ساله بودم

به غیر از موبایل و تکنولوژی فعالیت دیگه ای هم کردی؟

محمد: بله 12 عنوان کتاب در زمینه های مختلف نوشتم،در رادیو و تلویزیون مجری و کارشناس بودم.بیش از سی جشنواره رتبه برتر رو آوردم و در حال اختراع دو قطعه هستم.


مصاحبه‌گر: چی شد که به کار موبایل علاقه‌مند شدی؟

محمد: همون‌طور که گفتم، همیشه به تکنولوژی علاقه داشتم و دوست داشتم با جدیدترین محصولات آشنا بشم. ارتباط با مردم و کمک بهشون برای انتخاب گوشی مناسب هم برام خیلی لذت‌بخشه.


مصاحبه‌گر: مخاطبین شما،تو رو به عنوان یکی از افراد موفق در این حوزه قبول دارند، که کارهای خارق العاده میکنه.خودت قبول داری؟

محمد:لطف خداست از اول در تلاش بودم که برای مردم و جامعه مفید باشم.

مصاحبه‌گر: تو این سال‌ها چه تغییراتی تو بازار موبایل دیدی؟

محمد: بازار موبایل همیشه در حال تغییره. از گوشی‌های ساده و دکمه‌دار به گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی رسیدیم. برندهای جدیدی هم وارد بازار شدن و رقابت خیلی شدیدتر شده. تکنولوژی‌هایی مثل 5G و هوش مصنوعی هم سریع پیشرفت می‌کنن.

مصاحبه‌گر: بزرگ‌ترین چالشی که تو کارت داشتی چی بوده؟

محمد: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها، همگام شدن با تغییرات سریع تکنولوژی و نیازهای مشتریانه. باید همیشه اطلاعات به‌روز داشته باشیم و به مشتری‌ها بهترین مشاوره رو بدیم. رقابت با فروشگاه‌های آنلاین هم چالش دیگه‌ایه که داریم.

مصاحبه‌گر: چه توصیه‌ای برای کسایی که می‌خوان وارد این کار بشن داری؟

محمد: توصیه‌ام اینه که همیشه به‌روز باشید و به نیازهای مشتری‌ها توجه کنید. ارتباط خوب با مشتری‌ها و خدمات پس از فروش مناسب می‌تونه شما رو از رقبا متمایز کنه. صبر و پشتکار هم خیلی مهمه.

مصاحبه‌گر: خیلی عالی! ممنون که وقت گذاشتی و با ما صحبت کردی.

محمد: من هم از شما ممنونم. امیدوارم این گفتگو برای خواننده‌ها مفید باشه.

جادوگر موبایل